معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری های کشور خبر داد:22 مهر ماه، روز برگزاری آزمون استخدامی شهرداری های استان یزد

معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به تبث نام 6500 متقاضی برای شرکت در آزمون استخدامی شهرداری های استان یزد گفت: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی در این استان 22 مهر ماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، " محسن کوشش تبار" در نشست هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها و دهیاری های کشور که روز سه شنبه با حضور معاونین امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد در محل دفتر معاونت امور عمرانی استانداری یزد برگزار شد، ضمن اشاره به روند برگزاری این آزمون در 4 استان کشور خاطرنشان ساخت: مسئولیت برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها بر عهده سازمان سنجش کشور بوده که روند اجرای آن همانند برگزاری کنکورهای سراسری از صحت کامل برخوردار است.

وی افزود: 6500 متقاضی آزمون استخدامی شهرداری ها در استان یزد برای 265 پست سازمانی به رقابت خواهند پرداخت.

معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشورضمن اشاره به راهکارهای اتخاذ شده برای سهولت مراحل ثبت نام در آزمون ياد شده تصریح کرد: تمامی مراحل ثبت نام این آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق اینترنت شکل گرفته است و کارت آزمون استخدامی نیز 22 مهر ماه به صورت اینترنتی توزیع خواهد شد.

وی افزود: با تحولی که در فرآیند ثبت نام در آزمون شکل گرفته است در برخی از استانها سفر درون شهری متقاضیان به منظور ثبت نام در آزمون تا 98 درصد کاهش داشته است.

کوشش تبار با اشاره به سطح علمی متقاضیان آزمون استخدامی شهرداری های استان یزد گفت: در استان یزد 4 متقاضی با مدرک دکترا، 409 نفر فوق لیسانس، 3861 نفر لیسانس، 953 نفر فوق دیپلم، 1262 نفر دیپلم و 16 نفر با مدرک زیر دیپلم در آزمون شرکت خواهند کرد که موجب شده تا سطح علمی شرکت کنندگان یزدی از سایر استان ها بالاتر باشد.

وی گفت:سازمان سنجش متولی برگزاری آزمون در تمام مراحل بوده و نتایج آن نیز در برنامه زمانی مشخص شده اعلام خواهد شد.

معاون امور عمرانی استاندار یزد نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی استان برای برگزاری این آزمون به نحو احسن و فراهم ساختن مقدمات برگزاری آن و جلب رضایت متقاضیان و شرکت کنندگان در آزمون گفت: سازمان سنجش کشور روند اجرای این آزمون را برعهده دارد که با نظارت بر روند اجرای آن در صحت برگزاری آزمون جای هیچ شکی باقي نخواهد ماند.

در این نشست پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا